איך מסתגלים עורכי הדין לעבודה בעידן הדיגיטלי?

עבודתם של עורכי הדין מתאפיינת באינטראקציה מתמדת עם אנשים. בין אם מדובר בדיונים בבית המשפט, בשיחות עם הלקוחות או בעבודה הצמודה עם הצוותים האדמיניסטרטיביים – המשפטנים מתמחים בתקשורת בינאישית בלתי אמצעית. אבל איך עובדת השיטה הוותיקה עם השינויים הטכנולוגיים והתעצמות התקשורת הוירטואלית?  נראה כי מרבית עורכי הדין בישראל, נהנים מהיתרונות העצומים של האינטרנט והרשתות החברתיות, הן במישור המקצועי והן במישור השיווקי.

במסגרת עבודתם השוטפת, נדרשים עורכי הדין לפרסם מודעות משפטיות בעיתונים בהתאם לצווי בית משפט ולפסקי דין בתיקים שנדונו בהם. מכיוון שמדובר בהליך משפטי לכל דבר ועניין, דורש הפרסום הקפדה על הפרטים הקטנים, ידע ומיומנות. אך בין הניירת, הריצות לבתי המשפט והסידורים הלוגיסטיים, עשויה משימה פשוטה זו להפוך לנטל משמעותי על המשפטנים העסוקים.

פרסום נרחב בתקשורת

בתיקים רבים, נתקלים עורכי הדין במצבים של לקוחות המגיעים לחדלות פירעון או משבר כלכלי המצריך פרסום מודעת כינוס נכסים בעיתון. כונס הנכסים, הוא אדם האמון על החזקת הנכס עד לביצוע תהליך ההתמחרות ומכירתו הסופית. לעיתים, מטפלים בתיק מסוים שני עורכי דין מטעם שני בני זוג או שני צדדים לתיק, כך שהעניין הופך לסבוך יותר.

במרבית המקרים, צריכה המודעה להתפרסם בעיתון יומי אחד לפחות, אך במצבים מסוימים, מפרסמים עורכי הדין את המודעה גם בעיתון מקומי המחולק באזור בו ממוקם הנכס. המטרה העיקרית של הפרסום, היא לקבל תפוצה רחבה שתמשוך אליה מציעים רבים ותוביל בסופו של דבר – לרכישת הנכס. לאחר הפרסום, נדרש כונס הנכסים להציג את הוכחת הפרסום בפני בית המשפט.

השילוב האידאלי בין פרינט לטכנולוגיה

השאלה העומדת בפני עורכי הדין טרם הפרסום בעיתון, היא כיצד להפוך את ההליך לקל ופשוט ככל הניתן. כאן, נכנסים לתמונה משרדי הפרסום השונים, המציעים ללקוחותיהם אפשרויות פרסום נוחות בעיתונים הארציים והמקומיים בישראל. כונס הנכסים שולח את נוסח המודעה ב-WhatsApp או במייל ומקבל מודעה מעוצבת להגהה לאחר דקות ספורות. לאחר הפרסום, מקבל עורך הדין את הסריקה מהעיתון כהוכחת פרסום בפני בית המשפט.

השילוב בין פרסום מודעת כינוס נכסים בעיתון לבין הזריזות שבה מבוצע התהליך, הוא אופטימלי עבור המפרסם, שכן הוא חוסך זמן יקר ומצמצם עלויות. יתרון נוסף טמון ביכולת לבצע בקרת איכות והגהה טרם הפרסום, כך שכונס הנכסים יכול להיות סמוך ובטוח שהמודעה מתפרסמת בעיתון ללא טעויות מיותרות. כמו כן, באמצעות משרד הפרסום שינה אפשרות לפרסם בכמה עיתונים במקביל בעלות משתלמת במיוחד. ניתן לשלב בין עיתון ארצי לבין עיתון כלכלי או בין עיתון ארצי למקומון, לבחירת עורך הדין.

פרסום איכותי בעלות משתלמת

בשורה התחתונה, עבור כונסי הנכסים ועורכי הדין, ישנה חשיבות עצומה לפרסום איכותי על פי דרישות החוק. בעוד בעבר היה הליך הפרסום מסובך ומתיש, כיום ניתן לשלב משימה יומיומית עבור רבים, יחד עם העבודה השוטפת ולוח הזמנים הצפוף. למעשה, העמידה בדרישות בית המשפט במישור הפרסום מעולם לא הייתה קלה יותר.

עורכי דין מומלצים

עורכי דין מומלצים

החשיבות והיתרונות של המלצות בעולם המשפט כאשר לקוחות מחפשים עורכי דין מומלצים, הם לא רק מחפשים ייעוץ משפטי מקצועי – הם מחפשים חוויה שלמה המבוססת

קרא עוד »

נקודה למחשבה...

טכנולוג מזון

רישיון יצרן מזון בישראל

תעשיית המזון בישראל תעשיית המזון מהווה את אחת התעשיות הגדולות והחיוניות ביותר בכלכלה העולמית. התעשייה מורכבת משלל תחומים החל מייצור חקלאי ועד לשיווק מזון מעובד.

פרסום מודעה משפטית

חשיפה מקצועית למודעות משפטיות

פרסום מודעה משפטית בעיתון מהווה חלק מהתהליכים הרגולטוריים והחוקיים שעל עסקים ואנשים פרטיים לבצע במסגרת מגוון פעולות משפטיות. עיתון זה, המוביל בתחום הכלכלה והעסקים בישראל,

חיים כפולים בחליפה ובמדים

חיים כפולים בחליפה ובמדים

מאור אסולין, בן 43 מבת חפר, איש משפחה ואב לשני ילדים, הוא עורך דין מקצועי ובעלים של משרד עורכי דין בשם אסולין־אריה ושות' שנוסד בשנת

עמית צוק, מייסדת הפורטל