המדריך השלם לבניית אתר לעורך דין

כיום יותר מתמיד, כולנו ללא יוצא מן הכלל עושים שימוש אינטנסיבי בפלטפורמות דיגיטליות כמעט בכל היבט של חיינו. משמירה על קשר ועד לצריכת תוכן, מוצרים ושירותים, המכשיר הקטן שמלווה אותנו בכיס הוא החלון שלנו אל העולם. במציאות הזו, אתר מעוצב וידידותי למשתמש הוא כבר לא רק עוד תוספת נחמדה לתדמית משרד עורכי הדין שלך, אלא הכלי המרכזי לבסס נוכחות בקרב לקוחות פוטנציאליים. מדובר כיום בעובדה חד משמעית, ללא בניית נוכחות דיגיטלית, עורכי דין יתקשו מאוד לעמוד בתחרות בתחום שלהם. עם זאת, כשזה מגיע לתחום המשפטי, נדרשת התייחסות מדוקדקת לשלל שיקולים מהותיים. כאן, נפרט את כל הנקודות שחשוב לקחת בחשבון במהלך בניית אתר לעורך דין.

להשקיע במיתוג מרשים וייחודי

אתר התדמית שלך ישמש כפנים למשרד ויגלם בתוכו את המקצועיות והאמינות של השירות שלך. עקב רגישות התחום, חשוב שנשדר בראש ובראשונה אלגנטיות, תחכום ומהימנות. לכן כדאי ללכת על עיצוב נקי ומודרני עם מיתוג מאופק ומסורתי יחסית. מומלץ לוודא שהמעצב שלך בוחר בסכמת צבעים ואלמנטים גרפיים שמשדרים אמון, זמינות ומחויבות. לעומת זאת, כדאי להימנע מעיצוב עמוס ושימוש מוגזם בצבעים שעשוי ליצור תדמית עליזה וקלילה שאינה מתאימה לתדמית שכדאי לשדר.

בניית אתר לעורך דין דורשת התאמה לכללים משפטיים ואתיים

משרד עורכי דין אינו עוד עסק ככל העסקים. עורכי דין מחויבים לטווח רחב של כללי אתיקה והגבלות משפטיות בכל הקשור לפרקטיקות השיווק והפרסום שלהם. בשנים האחרונות, חלו שינויים רבים במדיניות זו בכל הקשור לשיווק דיגיטלי ולעורכי דין קיימות היום אפשרויות רבות מתמיד. עם זאת, חשוב לוודא בעת בניית אתר לעורך דין כי הוא עומד בכל דרישות לשכת עורכי הדין. בין השאר, יש לוודא כי לא יהיה דבר בתוכן השיווקי שעשוי להשתמע כשידול או הבטחת תוצאות. כמו כן, כמובן שיש להימנע מהעלאת מצגי שווא או חשיפת מידע סודי. שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המשרד בכל הקשור למקצועיות, יושרה וסודיות הלקוח בכל רחבי האתר תהווה חלק בלתי נפרד מבניית התדמית של המשרד בדיגיטל.

ניסוח ברור וחד משמעי של תחומי ההתמחות והשירותים

להבדיל מצרכנים דיגיטליים שמשוטטים בחיפוש אחר מוצרים אקראיים, הקהל שלך לרוב יודע בדיוק מה נדרש עבורו. לכן, חשוב לוודא שכל תחומי ההתמחות שלך מצוינים בצורה ברורה באתר. חשוב לציין את כל ההכשרות וההשתלמויות שעברת והשירותים הזמינים ללקוחותיך. כמו כן, מומלץ לציין את הניסיון וההכשרה שלך בתחומים השונים. התוכן חייב לשקף בצורה הברורה והמיידית ביותר את המומחיות שלך ללקוחות פוטנציאליים על מנת לאפשר להם לקבל בחירה מושכלת.

ליצור תוכן מעניין ורלוונטי באופן קבוע

תוכן איכותי הוא מרכיב מכריע בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. עם זאת, כשזה מגיע לאתר של עורכי דין, ההיבט הזה מקבל משנה תוקף. כל תוכן שיפורסם באתר שלך ישרת בו זמנית שלוש מטרות חשובות:

  • ראשית, הוא מושך סקרנים המחפשים אחר מידע משפטי ומגביר את החשיפה שלך
  • שנית, זוהי הזדמנות חשובה להפגין את הידע והמומחיות שלך ולספק תובנות חשובות, מידע על מגמות עדכניות בתחום המשפט והצגת מקרים שחוגגים את ההצלחות שלך.
  • לבסוף, התוכן הזה מאפשר לך לקדם ביטויי מפתח מרכזיים ולהעניק לאתר שלך נראות במנועי החיפוש.

לכן, מומלץ בחום לשלב באתר שלך בלוג מאמרים ולייצר באופן קבוע תוכן שימשוך מבקרים ויבסס את האמינות שלך.

לא לוותר על התאמת האתר לניידים

מעל ל-80% מהפניות באתרים ורשתות חברתיות לארגונים נעשית כיום דרך מכשירים ניידים. לכן, חשוב שנוודא שהאתר שלנו רספונסיבי. כלומר, מותאם למגוון רחב של מכשירים עם פריסה ידידותית ונוחה למסך. חשוב שנבטיח שחוויית המשתמש בגרסת הנייד תהיה גבוהה ומניעה לפעולה. אתרים המותאמים לנייד ידורגו לרוב גם גבוה יותר במנועי החיפוש.

לשלב פרטי התקשרות וקריאות לפעולה בכל עמוד

האתר יכול להפגין את היכולות והמקצועיות שלך בצורה מושלמת, להציע תוכן מרתק ואיכותי ועיצוב מזמין ומושך. עם זאת, אם לא נאמר לגולשים בדיוק כיצד הם יכולים לפנות אלינו, הם לא ישקיעו בכך מאמץ רב. תשומת הלב של הגולשים קצרה מאוד ולכן, חשוב שנספק להם אפיקי התקשרות כמה שיותר נגישים. חשוב לציין בכל עמוד את הכתובת, מספר הטלפון והדוא"ל של המשרד, להזמין לפנות או להשאיר פרטים ולוודא שישנו טופס ליצירת קשר שיאפשר להם להשאיר פרטים בנוחות.

לספק עדויות מלקוחות עבר

כפי שכבר ציינו, ביסוס האמון הוא אחד מהנדבכים החשובים ביותר בבניית אתר לעורך דין. לכן, מומלץ לכלול באתר תכנים שיוכיחו את ההצלחות שלנו ממקור צד שלישי. עדויות לקוח, המלצות, סיפורי מקרה ואישורים שונים מארגונים בעלי מוניטין יאפשרו לך לבסס את הרקורד שלך ולהעניק לגולשים ביטחון כי הם הגיעו למקום הנכון.

ככל שנקפיד על כל ההיבטים הללו ונסתייע באנשי מקצוע אמינים בתהליך בניית האתר, אין שום סיבה שלא נוכל לבנות נוכחות דיגיטלית מרשימה שתעצים את הנראות והחשיפה של המשרד.

בניית אתר לעורך דין
בניית אתר לעורך דין

נקודה למחשבה...

טכנולוג מזון

רישיון יצרן מזון בישראל

תעשיית המזון בישראל תעשיית המזון מהווה את אחת התעשיות הגדולות והחיוניות ביותר בכלכלה העולמית. התעשייה מורכבת משלל תחומים החל מייצור חקלאי ועד לשיווק מזון מעובד.

פרסום מודעה משפטית

חשיפה מקצועית למודעות משפטיות

פרסום מודעה משפטית בעיתון מהווה חלק מהתהליכים הרגולטוריים והחוקיים שעל עסקים ואנשים פרטיים לבצע במסגרת מגוון פעולות משפטיות. עיתון זה, המוביל בתחום הכלכלה והעסקים בישראל,

חיים כפולים בחליפה ובמדים

חיים כפולים בחליפה ובמדים

מאור אסולין, בן 43 מבת חפר, איש משפחה ואב לשני ילדים, הוא עורך דין מקצועי ובעלים של משרד עורכי דין בשם אסולין־אריה ושות' שנוסד בשנת

עמית צוק, מייסדת הפורטל