מה חשוב לדעת על פשיטת רגל בזמן הקורונה?

פשיטת רגל היא הליך משפטי המתבצע במצבים בהם בעל חוב לא מסוגל לקיים את התחייבויותיו כלפי הנושים ומכריז על חדלות פירעון. במצב כזה כדאי להיעזר בשירות של עורכי דין לפשיטת רגל, שיגישו בקשה לבית המשפט לעיכוב הליכים והזדמנות לבצע הסדר חוב מול הנושים.

תקופת הקורונה הביאה עמה גל של פשיטות רגל, עקב המצב הכלכלי הקשה שנקלעו אליו בעלי עסקים וגם אנשים מהמגזר הפרטי. האם פשיטת רגל בזמן הקורונה שונה מהליך פשיטת רגל בזמנים של שגרה? המשיכו לקרוא כדי להבין את נקודות הדמיון והשוני בין המצבים.

איך משפיעה תקופת הקורונה על הסדר חוב?

הכונס הרשמי, שהוא הממונה על הליכי חדלות פירעון מטעם המדינה, האריך כבר כמה פעמים את האפשרות לדחות את התשלום החודשי של חייבים עם הסדר חוב שלא יכולים לשלם עקב מצב החירום. בנוסף, כספים שהתקבלו במסגרת "מענק לכל אזרח", דמי אבטלה ומענקי סיוע לעצמאיים לא נחשבים כחלק מ "קופת הנשייה, כלומר לא נעשה שימוש אוטומטי בכספים אלו לצורך החזרת חובות.

מומלץ למי שנמצא בתהליך של הסדר חוב בתקופת הקורונה, לעקוב אחרי הפרסומים השונים ולהבין אילו הקלות ניתנות ומתי. בכל מקרה של התלבטות, מומלץ להתייעץ עם עורכי דין לפשיטת רגל, שמכירים את כל דיני פשיטת הרגל לעומקם וגם מתעדכנים בזמן אמת בשינויים החלים בנושא בזמן תקופת הקורונה.

בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם עורכי דין לפשיטת רגל

אם נקלעתם למצב של פשיטת רגל והסדר חוב הוא הדבר היחיד שיכול לחלץ אתכם מהמצב, חשוב מאוד שתתייעצו עם עורכי דין לפשיטת רגל. עורך דין מקצועי אינו שיפוטי כלפיכם וכלפי המצב, לא בכלליות ובוודאי שלא בתקופת הקורונה, שהביאה עמה אתגרים כלכליים משמעותיים וגרמה לפשיטת רגל גם אצל אנשים שהתנהלותם הכלכלית הייתה תקינה ומסודרת עד למשבר. עורכי דין לפשיטת רגל ייצגו אתכם בתהליך ויאפשרו לכם לפתוח דף חדש ונקי ללא חובות שיקשו עליכם להמשיך בשגרת החיים שלכם.

עורכי דין לפשיטת רגל מכירים את המערכת המשפטית היטב ויוכלו להציע פתרונות שונים במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר ולבצע הסדר חוב שיקל עליכם משמעותית. יחד עם זאת, חשוב לבחור היטב מבין ההיצע הגדול של עורכי דין לפשיטת רגל רק עורך דין בעל ניסיון ומוניטין. לכן בקשו המלצות מקולגות ומכרים ובקשו לראות פסקי דין בהם מופיע שמו של עורך הדין.

פשיטת רגל
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן