בעלי עסקים רבים מנהלים קמפיין פרסומי בערוצים רבים ומחפשים להגיע לקהלי יעד חדשים.
פרסום ברדיו בהחלט יכול לתת מענה הולם לאותם בעלי עסקים היות ומניפת אפשרויות הפרסום היא עצומה, החל מחסויות ועד תשדירי שרות וג'ינגלים וטרגוט הקהלים, כלומר האפשרות שלנו להגיע בדיוק לקהל המטרה שלנו הופך למשימה פשוטה הרבה יותר.
פרסום ברדיו – יתרונות
אחת הבעיות שחוזרות על עצמן שובו ושוב ואשר בגינן מוציא כל בית עסק תקציבי פרסום יקרים לשווא, הוא היכולת להגיע בדיוק לקהלים שאנו מחפשים.
לאחרונה חוקק חוק הפרטיות שיצר מהפיכה בעולם הפרסום, הפרדה בין עולמות אפל לפייסבוק וגוגל וקושי רב בהגעה לקהלים ספציפיים. כאשר אנו מפרסמים ברדיו, אנו יכולים לפרסם ברדיו אזורי וכך להגיע אל קהל הממוקם היכן שאנו רוצים, אנו גם יכולים להתאים את הפרסום שלנו ברדיו לתוכנית מסוימת או לקהל מסוים שמאזין לתוכנית ופרסום העסק שלנו מתאים לו ולייצר התאמה אופטימלית בין המאזינים לעסק שלנו וכך להגדיל את המרות הקמפיין שעשינו.
עליות פרסום ברדיו
תקציב הפרסום הינו תקציב חשוב ביותר לכל עסק אך לצערנו אנו יודעים כי בעתות משבר כלכלי וקושי לעסקים, תקציב זה נדחק לאחור ועסקים רבים ממעטים לפרסם מאחר והם שומרים את התקציב לשרידות העסק.
כאשר עסק בוחר בפרסם ברדיו כקמפיין שיוביל את העסק שלו, הוא בוחר גם בפרסום ממוקד מאוד כך שהכסף שהשקיע ייצר המרות במינימום תקציב. אנו קוראים לזה בעולם הפרסום ROI – החזר ההשקעה של בית העסק יחסית למה שתקצב.
אנו גם יכולים לפזר את ההשקעה במספר אפיקים, כלומר מספר תחנות רדיו. כך לדוגמה יכול בית עסק להחליט שאת רוב התקציב הוא מוציא על פרסום בגלג"צ אך שומר חלק מהתקציב לפרסום ברדיו חיפה מאחר והגענו למסקנה ששם נמצא קהל היעד של הקמפיין.
בחירה בסוכנות פרסום מקצועית שעובדת עם תחנות הרדיו הארציות והאזוריות תאפשר לבעל העסק לקבל חבילות פרסום טובות יותר ולהשקיע את כספו באופן המתאים ביותר.
חברת אקטיב ויז'ן – מודעות 24 שעות הינה החברה המובילה לפרסום ברדיו, פרסום בעיתון ובמדיות הדיגיטליות והיא מחזיקה מערך מומחים שיבנו עם בית העסק את הקמפיין שלו ויתאימו לו את תחנת הרדיו המתאימה ביותר לקהל ולתקציב שלו.