דווקא בזמן משבר כלכלי סוער, פרסום בכלכליסט בעיתון כלכלי יכול להיות ההשקעה המשתלמת ביותר שתבצעו. ואם כבר פרסום בעיתון כלכלי, עשו זאת בעיתון הכלכלי המוביל בישראל, עם תפוצת קוראים נרחבת שתיחשף למסרים הפרסומיים שלכם ולכל סוג של מודעות. רוצים לדעת איך זה עובד? המשיכו לקרוא על פרסום בעיתון כלכלי בזמן המשבר.
קצת על עיתון כלכליסט
כלכליסט הוא היומון הכלכלי הנפוץ ביותר בישראל והעיתון השלישי בגודלו בארץ. הייחודיות של העיתון נובעת מתמהיל מדויק בין מדורים וכתבות המיועדות לקהל הבקיא בנושאים כלכליים, כמו כלכלנים מנוסים ואנשי עסקים וכתבות המיועדות למי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הכלכלה ולאזרחים מן השורה המתעניינים בנושא. העיתון מחולק למדורים קבועים והוא יוצא חמישה ימים בשבוע, כשהוא מגיע למאות אלפי בתי אב בישראל.
מה כולל פרסום בעיתון כלכלי?
שלא כמו פרסום ברשתות החברתיות, שנוטה להידחק ולהיעלם בתוך הצפה של תוכן, פרסום בעיתון כלכלי מביאה את המודעה שלכם לקדמת הבמה. בין אם מדובר בפרסומת ובין אם מדובר בתוכן כמו מודעת מכרז, המודעה לא "בורחת" לשום מקום ונמצאת מול עיני הקוראים לאורך זמן. עוד יתרון של פרסום בעיתון כלכלי ולא ברשתות החברתיות, הוא הגודל הפיזי של המודעה. בעוד שפרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך סמארטפון ממוצע, פרסום מודעת מכרז או מודעה שיווקית יכול להתפרס בכלכליסט על פני שטח גדול מאוד. כך יש יותר סיכוי שהמסר שלכם יחלחל ותוכלו לגייס מועמדים רבים ואיכותיים למכרז או לפרסם לקהל לקוחות גדול.
פרסום בעיתון כלכלי הוא רלוונטי בזמן המשבר
כלכליסט הוא כאמור עיתון המיועד לכלכלנים וגם לאנשים מן השורה המתעניינים בנושא. חשוב לזכור כי בזמן משבר כלכלי, כמו זה שחווים בעולם ובישראל כרגע, ההתעניינות הזו עולה ובהמשך ישיר לכך גם התפוצה של עיתונים כמו כלכליסט. לכן, זהו הזמן הטוב ביותר לפרסם מודעת מכרז או פרסומת וליהנות מהתפוצה הנרחבת של העיתון.
מכיוון שגם אתם כמפרסמים שואפים לחסוך בעלויות בתקופה הדחוקה הזו, פרסום בעיתון כלכלי הוא פתרון אידיאלי יחסית לפרסום באמצעים אחרים. מחיר של קמפיין ממומן של שיווק דיגיטלי יכול לעלות משמעותית יותר ממחיר של פרסום בעיתון כלכלי וזה אפילו אם אתם משתמשים באפשרות של פרסום על פני עמוד כפול, שנחשב ליקר ביותר. לכן מדובר באפשרות המשתלמת ביותר מכל הבחינות וכדאי לנצל אותה דווקא עכשיו בזמן המשבר הכלכלי.