תקופת הקורונה החריפה את מאבקי ההישרדות הקיימים גם ככה של עסקים בישראל. בעלי עסקים צופים בעצב ודאגה בקולגות שלהם סוגרים את בתי העסק הוותיקים שלהם לאחר שנפגעו כלכלית מהשלכות הנגיף, הסגרים והריחוק החברתי וכל אחד מחפש את הדרך הטובה ביותר לפרסם ולשווק את העסק שלו כחלק מהתחרות על לבם וכיסם של הלקוחות. בעוד שהנטייה הראשונית היא להשתמש באמצעי שיווק דיגיטלי, דווקא שיטות מסורתיות יותר כמו פרסום בישראל היום, יכולות להתגלות כאלו שיצילו את העסק שלכם בזמן המשבר הכלכלי ובכלל.
היתרונות של פרסום בישראל היום
ההבדל העיקרי בין פרסום בישראל היום לבין פרסום בעיתונים אחרים, נובע מההבדל בתמחור בין העיתונים. בעוד שעיתונים אחרים נמכרים בתשלום, ישראל היום הוא עיתון המחולק ללא עלות. בימי חול מודפס העיתון ב 175,000 עותקים – אלו 175,000 בתי אב שיכולים להיחשף לפרסום שלכם, כשבכל בית אב נמצאות מספר נפשות, מה שמכפיל את החשיפה בפועל במאות מונים. בימי שגרה, אין חשיבות מיוחדת לעובדה כי זהו עיתון חינמי ללא עלות. אך בזמנים של מיתון כלכלי, שכאמור פוגע בבעלי עסקים ובכל שכבות האוכלוסייה – מדובר בהיבט משמעותי. אנשים רבים חושבים פעמיים אם להוציא את כספם על עיתון יומי ובדרך כלל אם יציעו להם אופציה ללא תשלום – הם יעדיפו אותה. כלומר, אם גם מקודם פרסום בישראל היום סייע לכם להגיע לקהל לקוחות עצום, הרי שכיום החשיפה גדלה בהתמדה ולכן פרסום בישראל היום הוא השקעה משתלמת המחזירה את עצמה.
פרסום בישראל היום בולט ומשתלם יותר
יתרונות נוספים של פרסום בישראל היום קשורים לגודל המודעות ולעלות הפרסום. מבחינת גודל – פרסום בישראל היום מאפשר לכם לפרסם מודעה גדולה מאוד: הגודל המרבי של מודעת פרסום בישראל היום הוא כרוחב ואורך שני עמודים. מדובר על מודעות שלא ניתן להתעלם מהן והן בולטות מאוד בזמן דפדוף בעיתון. אך אפילו אם תבחרו לפרסם מודעה קטנה יותר, למשל בגודל של רבע עמוד, עדיין מדובר על שדרוג משמעותי יחסית לגודל המודעות המופיעות על מסך הטלפון הקטן של קהל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם. עם ההיבט הזה משתלב גם נושא העלויות. תשלום עבור מודעה קטנה ברשתות החברתיות או בגוגל יהיה בדרך כלל גבוה בהרבה מהתשלום עבור מודעה גדולה, ברורה ואפקטיבית בעיתון. לכן, מדובר על מימוש הפוטנציאל השיווקי תוך חסכון עצום בעלויות – בדיוק מה שאתם זקוקים לו בזמנים של מיתון כלכלי.