חשיבות פרסום מודעה משפטית בעיתון גדול

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב print
פרסום מודעה משפטית בעיתון

בעידן הטכנולוגי בו למשווק או למפרסם הממוצע ברור כי קהל היעד שלו נמצא באינטרנט וכי ההתמקדות היא בחשיפה מעבר לתפוצה הגיוני היה לחשוב שגם מפרסמי המודעות המשפטיות יכוונו למדיה זו.

פרסום מודעה בעיתון

אם כן מדוע איפה מפרסמים בכל זאת בעיתונות הגדולה ? מדוע מחליט עורך דין על פרסום בעיתון ידיעות אחרונות של מודעת מכרז או מודעת אסיפה כללית ?
ראשית חשוב להבין שהמחוקק מחייב את המפרסמים לפרסם את המודעות המשפטיות במספר עיתונים גדולים ולעיתים אף בעיתונים בשפות השונות ובמגזינים מקצועיים וכלכליים.

המחוקק מבקש להבטיח כי דבר הפרסום / המודעה יגיע לקהל היעד הרלוונטי שלה כמו למשל מודעת כינוס נכסים המבקשת להבטיח כי דבר הפרסום מגיע לתפוצה הגדולה ביותר.

למי מתאים הפרסום

עורכי דין ועוסקים במשפט

להבדיל ממודעות אבל או מודעות מסחריות למינהן, פרסום מודעות משפטיות מצריך ידע, מומחיות, ניסיון והכרת דרישות החוק והמחוקק. פרסום מודעות משפטיות הוא עניין שגרתי וחלק מתהליכי העבודה היומיומיים של עורכי הדין ואף דרישה הכרחית במקרים בהם בית המשפט דורש את הפרסום. עוד חשוב לדעת כי פרסום מודעה משפטית הוא הליך הכפוף להחלטת בית משפט ולעתים שנה חשיבות עצומה להקפדה על הכללים הנדרשים כחלק מהליך של גילוי נאות על פי חוק.

ארגונים וגופים ממשלתיים

גם ארגונים גדולים וגופים ממשלתיים שעל פי חוק מחוייבים לערוך מכרזים פנימיים או פומביים על מנת לאייש משרות ותפקידים מסוימים, לפרסם החלטות דירקטוריון, או כדי לשכור את שירותיהם של קבלנים וקבלני משנה לביצוע עבודות ושירותים שונים.

הדרישה כמו שציינו תהיה בדרך כלל בפרסום בשני עיתונים יומיים לפחות, ובפרסומים9 מסוג אחר לעתים ידרשו המפרסמים לפרסום גם במקומון או בעיתון בשפה הערבית.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן