איך מסתגלים עורכי הדין לעבודה בעידן הדיגיטלי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עבודתם של עורכי הדין מתאפיינת באינטראקציה מתמדת עם אנשים. בין אם מדובר בדיונים בבית המשפט, בשיחות עם הלקוחות או בעבודה הצמודה עם הצוותים האדמיניסטרטיביים – המשפטנים מתמחים בתקשורת בינאישית בלתי אמצעית. אבל איך עובדת השיטה הוותיקה עם השינויים הטכנולוגיים והתעצמות התקשורת הוירטואלית?  נראה כי מרבית עורכי הדין בישראל, נהנים מהיתרונות העצומים של האינטרנט והרשתות החברתיות, הן במישור המקצועי והן במישור השיווקי.

במסגרת עבודתם השוטפת, נדרשים עורכי הדין לפרסם מודעות משפטיות בעיתונים בהתאם לצווי בית משפט ולפסקי דין בתיקים שנדונו בהם. מכיוון שמדובר בהליך משפטי לכל דבר ועניין, דורש הפרסום הקפדה על הפרטים הקטנים, ידע ומיומנות. אך בין הניירת, הריצות לבתי המשפט והסידורים הלוגיסטיים, עשויה משימה פשוטה זו להפוך לנטל משמעותי על המשפטנים העסוקים.

פרסום נרחב בתקשורת

בתיקים רבים, נתקלים עורכי הדין במצבים של לקוחות המגיעים לחדלות פירעון או משבר כלכלי המצריך פרסום מודעת כינוס נכסים בעיתון. כונס הנכסים, הוא אדם האמון על החזקת הנכס עד לביצוע תהליך ההתמחרות ומכירתו הסופית. לעיתים, מטפלים בתיק מסוים שני עורכי דין מטעם שני בני זוג או שני צדדים לתיק, כך שהעניין הופך לסבוך יותר.

במרבית המקרים, צריכה המודעה להתפרסם בעיתון יומי אחד לפחות, אך במצבים מסוימים, מפרסמים עורכי הדין את המודעה גם בעיתון מקומי המחולק באזור בו ממוקם הנכס. המטרה העיקרית של הפרסום, היא לקבל תפוצה רחבה שתמשוך אליה מציעים רבים ותוביל בסופו של דבר – לרכישת הנכס. לאחר הפרסום, נדרש כונס הנכסים להציג את הוכחת הפרסום בפני בית המשפט.

השילוב האידאלי בין פרינט לטכנולוגיה

השאלה העומדת בפני עורכי הדין טרם הפרסום בעיתון, היא כיצד להפוך את ההליך לקל ופשוט ככל הניתן. כאן, נכנסים לתמונה משרדי הפרסום השונים, המציעים ללקוחותיהם אפשרויות פרסום נוחות בעיתונים הארציים והמקומיים בישראל. כונס הנכסים שולח את נוסח המודעה ב-WhatsApp או במייל ומקבל מודעה מעוצבת להגהה לאחר דקות ספורות. לאחר הפרסום, מקבל עורך הדין את הסריקה מהעיתון כהוכחת פרסום בפני בית המשפט.

השילוב בין פרסום מודעת כינוס נכסים בעיתון לבין הזריזות שבה מבוצע התהליך, הוא אופטימלי עבור המפרסם, שכן הוא חוסך זמן יקר ומצמצם עלויות. יתרון נוסף טמון ביכולת לבצע בקרת איכות והגהה טרם הפרסום, כך שכונס הנכסים יכול להיות סמוך ובטוח שהמודעה מתפרסמת בעיתון ללא טעויות מיותרות. כמו כן, באמצעות משרד הפרסום שינה אפשרות לפרסם בכמה עיתונים במקביל בעלות משתלמת במיוחד. ניתן לשלב בין עיתון ארצי לבין עיתון כלכלי או בין עיתון ארצי למקומון, לבחירת עורך הדין.

פרסום איכותי בעלות משתלמת

בשורה התחתונה, עבור כונסי הנכסים ועורכי הדין, ישנה חשיבות עצומה לפרסום איכותי על פי דרישות החוק. בעוד בעבר היה הליך הפרסום מסובך ומתיש, כיום ניתן לשלב משימה יומיומית עבור רבים, יחד עם העבודה השוטפת ולוח הזמנים הצפוף. למעשה, העמידה בדרישות בית המשפט במישור הפרסום מעולם לא הייתה קלה יותר.

נקודה למחשבה...

ממומן
מודעת ריקול עבור עורכי דין

מודעת ריקול עבור עורכי דין

מהי מודעת ריקול? מודעת ריקול עבור מוצרים מהווה מודעה שמעדכנת את קהל הצרכנים להגיע לבית העסק, כדי לבחון את תקינות

קרא עוד ←
חשיבות פרסום מודעה משפטית בעיתון גדול

חשיבות פרסום מודעה משפטית בעיתון גדול

בעידן הטכנולוגי בו למשווק או למפרסם הממוצע ברור כי קהל היעד שלו נמצא באינטרנט וכי ההתמקדות היא בחשיפה מעבר לתפוצה

קרא עוד ←

כרטיס ביקור דיגיטלי ב 79 ש"ח לשנה

Play Video
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן